Åldergräns för böter?

L

lovely

Har nyss skrivit provet till grönt kort, klara 27 av 28 frågor. Hon som rätta provet var osäker på en fråga om jag hade rätt eller inte... Frågan är: Om det finns en åldersgräns för att få böter på tävling o alternativen var 16 år 18 år 21 år eller ingen åldersgräns. Jag har läst i TR flera gånger nu o kan inte hitta nåt om nån ålder. Nån som vet? Nån som hittar nåt i TR?

Sv: Åldergräns för böter?

Jag har också nyss skrivit för grönt kort. Sökte som en vild i TR men kunde inte heller hitta något om åldersgräns, och jag fick rätt på den. Min provledare kollade i facit när han rättade. Nog måste väl din också ha ett facit.

Maria

Alla kan få böter oavsett ålder TR 1 mom 356 s. 30 översta raden...

Tack för svaren! Då hade jag alltså alla rätt morr=(

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 449
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
712
Senast: Soapbubble
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 952
Senast: Farao
·
Övr. Hund Inser att det kanske inte finns något bra svar på min fråga men tänker att om någon har nåt bra tips så är det här på Buke i alla fall...
Svar
16
· Visningar
1 634
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka