Status
Stängd för vidare inlägg.
G

gwennie

hur gammal var ni när ni fick ert första barn?? jag är 20år när jag kommer få barn om allt går som det ska
 
Sv: ålder??

Har inte medelstandarden ökat till 31 numera?!

Jag var just 31...
 
Sv: ålder??

Nja, jag tror att det i landet är 29 som är medel, däremot här i våra trakter (och framförallt i Stockholm) är det nog högre :) Men jag kanske är ouppdaterad.
 
Sv: ålder??

jag var 24 år... med andra ord ganska så mycket yngre än stockholmsmedelåldern för förstföderskor - tyckte alla på mitt MVC såg väääldigt gamla ut då :angel:
 
Sv: ålder??

Om allt fortsätter att gå bra så är jag 25 när första tittar ut!!!
 
Sv: ålder??

Jag hade ganska precis fyllt 20 när den första behagade titta ut. :)
 
Sv: ålder??

Jag fyllde 29 två veckor efter att jag fick min första.

// K
 
Sv: ålder??

Han föddes precis en vecka före min 33-års dag. Kändes som om det var alldeles lagom att bli mamma vid den åldern, vi är lugna, trygga, färdiga med oss själva och säkra på vår relation. Har hunnit göra mycket av det vi velat och har fortfarande mersmak och lust att göra mer. Ekonomin är också trygg och ordnad.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Jepp, som rubriken säger. Vad lagas för vegetariskt till barnen (som dessutom går hem i stugorna)? Har lite idétorka när det gäller att...
2
Svar
23
· Visningar
1 036
Senast: cherie
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 705
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 142
Senast: Bexzor
·
Småbarn Hur lärde du dig att simma? Fick du någon simundervisning i skolan, eller genom kommunen, privat? Hur har du gjort med dina barn, lärt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 650
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lukt från kattlådan
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp