Ålder är bara en siffra

S

Suuz

Tycker min gammeltant :devil: Det är snö ute och då verkar det som om sattyg håller henne varm. Hon är som en virvelvind i huset :crazy:

Och jag älskar varje sekund av det :love: :love:

Nina, 13 år
ninabusar.jpg

Vad gör era gamla hundar?

Sv: Ålder är bara en siffra

Gud vilken fart!
Min mamma har en Dalmatiner på snart 15 år.. Och hon knatar på:)
Hon mår väl bra men hon hör väldigt dåligt.. Vilket inte är något problem då hon kan vardagen hehe

min tolvåriga golvmopp röjer i skogarna, tränar lydnad och har precis börjat med personspår som går väldigt bra. Två dagar i veckan simmar han i bassäng. Han är nog mer aktiv nu än vad han någonsin har varit.:)

Min kompis hund som jag brukar passa då och då blir snart 10 år. Hon är fortfarande otroligt pigg och ingen som träffar henne kan tror att hon snart blir 10år.
Här kommer några bilder på henne

Bild149-1.jpg

Bild1299999.jpg

P1010117.jpg

Jättefina hundar!

Av alla hund-åldrar är pensionären särklast roligast! En blick från hunden och jag vet precis vad hon vill :love: Efter 13 år i samma säng sover vi som plåster, vi är en väloljad maskin jag och vovvan :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 231
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 654
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 187
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp!
  • Guldfasanerna