Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vet inte om det är den modellen som jag ridit i, men jag har i af ridit i en albion sadel några gånger av dressyr-
modell. Det är den skönaste sadeln jag ridit i hittills!
Himla bekväm sadel, låg åtminstone väldigt bra på den hästen jag red som hade den och så verkar den vara av
väldigt fin kvalité.
Jag har en Albion SL, dressyrsadel som är 2 år gammal. Kanonskön att rida i, man hamnar "automatiskt" i rätt sits. Sadeln är av mycket god kvalité, dock dyr . Eftersom den är lite nyare är den mjuk i sitsen, vilket är väldigt skönt för sittbenen . Sadeln passar min pålla perfekt och den ligger även bra på de flesta typer av hästar, då jag har provat den på några andra hästar som har lite annan rygg än min dam. Min pålla har dock ganska rak rygg och det var problem att hitta en sadel som låg bra.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.