14 indian platysKöpte 13 svärdbärare wagtail på UAFs Månadsmöte i onsdags. De är fina
Idag kom en fish Rescue, 14 fina platys
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
14 indian platysKöpte 13 svärdbärare wagtail på UAFs Månadsmöte i onsdags. De är fina
Idag kom en fish Rescue, 14 fina platys
Blandar färgerna sig så avkommorna blir urblekta, eller håller de sig inom sina färger?
Vilken härlig algvägg!! och kul med flera olika färger på räkorna!
De kommer att blanda sig. Jag köper dem främst som "hushållare" så jag köper "culls" (alltså de som inte håller måttet inom färgaveln) billigare, men ibland får man riktiga pärlor där också. Jag har en drös ägghållande honor nu och det ska bli lite roligt att se vad som dyker upp.Blandar färgerna sig så avkommorna blir urblekta, eller håller de sig inom sina färger?
En liten godispåse.Vilken härlig algvägg!! och kul med flera olika färger på räkorna!
Åhhh så roligt! De ser superfina ut!Miniöringar på inkoppning!
Visa bifogad fil 122671
De är i fint hull och redan invanda på flingfoder så det borde gå bra med alla tio.
Köpte också miniöring i vintras. Dom blir så otroligt röda och fina men jag lyckas aldrig ta så fina kort som du gjort!De överaskade mig med att genast börja undersöka karet! Jag trodde de skulle gömma sig eftersom de verkade så skygga i butiken och stressade i påsen men de verkar känna sig trygga bland alla rötter och växter och nyfikna på sitt nya hem.
Visa bifogad fil 122689
Vad roligt! Dom är ju jättesvåra att fånga på bild, ständigt i rörelse och jättesmå. De flesta korten blir ju bara sudd!Köpte också miniöring i vintras. Dom blir så otroligt röda och fina men jag lyckas aldrig ta så fina kort som du gjort!
Vad fina de är, vad är det för sort?De överaskade mig med att genast börja undersöka karet! Jag trodde de skulle gömma sig eftersom de verkade så skygga i butiken och stressade i påsen men de verkar känna sig trygga bland alla rötter och växter och nyfikna på sitt nya hem.
Visa bifogad fil 122689