AKUT hjälp!!

Sv: AKUT hjälp!!

joo.. han blir ju så glad när han får följa med ut och titta lite.. gräset är ju alltid grönare på andra sidan, ju... :angel:
JAG märker iof alltid tydligt på honom när något är fel.. som ex. en gång när ägaren hade varit ute och kört och jag skulle rida dagen efter.. Tyckte att han var lite för "tittig" på höger sida.. Stannade och började å igenom honom.. då hade en litenbit bummul stannat kvar i högerörat så han hörde inte när det var något där lika tydligt.. då började han snegla istället.. Jag tyckte det var jätte tydligt hur sned han blev, bäde synbart och märkbart, men ägaren märkte inget... satt ganska långt ner så man "hittade" inte det fören man rotat lite... :rofl:

tack för omtanken...

Sv: AKUT hjälp!!

Det kanske kan gå bra att gå ut på såna lugna promenader bara man är superobservant på hur dom mår och det kan ändra sej fort.

Min häst funkar jättebra som ridhäst när hon ser och när det inte är för kallt ute:idea:

Det här inte riktat till någon men jag blir så trött på veterinärer som säger att dom inte blir så dåliga eller att det inte kan bli kroniskt och blablablabla Vi hade tom en vet här som menade på att dom inte ens kan bli sjuka:eek::eek::devil: ursäkta var bara tvungen att gnälla lite:angel::D

Min kompis häst var sjuk i ett år i erlichia men är nu frisk.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka