Akupressurpunkter på häst.

via

Trådstartare
Finns det någon bra bild på detta på nätet någonstans? Jag vet att punkterna ska vara det samma som på människa. Vissa punkter är lätta att översätta till häst, medan vissa andra är svårare. En bild hade underlättat.

Sv: Akupressurpunkter på häst.

Tack! Det såg ju jättebra ut. Fast det var en märklig sida, inga priser var utsatta på plancherna. Jag får väl ringa och fråga vad det kostar.

Sv: Akupressurpunkter på häst.

det finns fina planscher att köpa, googla för att hitta. men det bästa är en modell, särskilt om man är ovan.

Liknande trådar

Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
2 036
Senast: fio
·
Hästvård Hästen som är 8 år uppvisar inga rörelse avvikelser under longering och är generellt på bra humör i hantering i stall. Däremot uppvisar...
Svar
17
· Visningar
1 540
Senast: Liten
·
Hästvård Jag har snubblat över några trådar på FB på sistone om alternativbehandlingar av hästar (avmaska med örter, inte vaccinera...
Svar
6
· Visningar
371
Senast: animalasia
·
Hästvård Jag undrar om det är fler med äldre hästar som upplevt att deras häst verkar lite senila? Jag har en 20 +häst som börjat uppvisa lite...
Svar
7
· Visningar
960
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka