Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Själv har jag alltid haft innekatt när jag bott i tätort. Av flera skäl:Jag har alltid sett det som självklart att katter ska få vara utomhus!Tycker inte att det är djurplågeri med innekatter men inget jag gillar.
Nu är det såhär att jag fått tagit över en invand innekatt.Bor i ett område där jag egentligen inte vill ha katt och sen vet jag inte om det är scysst att skicka ut en katt som aldrig varit ute?
Men det är inte den egentliga frågan utan den är om ni har tips på sysselsättning för en innekatt!? Vad bör en innekatt ha tillgång till?Osv osv!Alla tankar och ideèr är välkomna!
Det är ju ingen tröst för dig, men även invanda utekatter blir påkörda ... och det händer OFTA!Köp en mus! eller ja, inte en levande. har heller aldrig riktigt tyckt om innekatter, men min förra katt (som blev påkörd i höstas *snyft*) var en invand innekatt som så småningom lärde sej att vara ute (men tydligen inte att bilar är farliga)...
Min förra katt hatade selen, men ett vanligt halsband med kopplet i gick prima! Kräver dock att man själv har rätt bra koll - det är lättare att dra sig ur ett halsband än en sele!Köpte en fin sele till henne,tänkte att hon kunde få gå på gräsmattan men den ville hon INTE veta av.