Åkerbo 28-29 Juli

Camomill_

Trådstartare
Vet att proppen inte har kommit upp än :d
Men jag tänkte ändå kolla vilka som har tänkt åka dit, och vilka klasser ni ska hoppa? :banana:

Själv ska jag rida ponny debutant, tror jag. Är kvalad till lätt men jag vill höja dressyr procenten lite innan vi går uppåt i klasserna :D

Och är det nån som vet hur deras bana/ underlag är, bra/dåligt?

Sv: Åkerbo 28-29 Juli

Häst 5-8 juli
om jag minns rätt.....
det var vad gällerdahl sa till mig men när jag tänker efter lär den ju inte börja redan på torsdagen.. :P

ediit: fanns visst en tråd om det datumet...

Senast ändrad:

Jag ska kanske dit, var där förra året det var superfint! Bra underlag :D

Jag ska rida debutant, min första på nya hästen :)

Hoppas vi syns där!:banana:

Propp finns här.
De har mer eller mindre alla klasser som finns :) Jennifer och Cinna ska gå den Lätta för D-ponny. Sen ska vi nog kunna få med oss några fler ;)

*Putt*Putt*

Tänkte att det nog är fler ekipage här på buke som har anmält sig nu när tävlingen närmar sig ;)

Om jag minns saken rätt ska Stephanie Brorsson - Jazz och Lovisa Bengtsson - Diesel gå Debutant för D-ponny. Och så Jennifer på Cinna i Lätt för D-ponny.

Liknande trådar

L
Gnägg Hej! Jag vill bara fråga vad andra skulle tipsa om men säger INTE att vi ska köpa nån häst eller ponny NU så ingen miss förstår. Utan...
2
Svar
22
· Visningar
2 639
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Hej! För två år sedan flyttade jag ifrån Stockholm till en mindre hästgård utanför uppsala för att uppfylla min dröm om att skaffa egen...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 833
Dressyr Hej! Det börjar närma sig min fösta klass i LB:1 i dressyr men även min första tävling utan med min medryttarhäst. Och nervositeten...
Svar
6
· Visningar
2 850
Senast: Amanda_F
·
L
Anläggning Hej! Jag skulle vilja veta lite vad ni skulle tipsa om att välja av några olika stall! Jag har snart två ponnyer, har en nu och tanken...
2
Svar
22
· Visningar
3 569
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar