Åka buss till Örebro universitet

Mirre

Trådstartare
Jag har tänkt åka buss så mycket som möjligt till universitetet för att slippa krångla med parkering. Men hur är smidigast att åka? Läbsbuss går väl inte hela vägen, men vad är närmast att kliva av? Måste man åka stadsbuss från resecentrum? Åker från Lindesbergshållet. 🤔 Eller är det bättre att ta bilen alla fall kanske.

Jag har tänkt åka buss så mycket som möjligt till universitetet för att slippa krångla med parkering. Men hur är smidigast att åka? Läbsbuss går väl inte hela vägen, men vad är närmast att kliva av? Måste man åka stadsbuss från resecentrum? Åker från Lindesbergshållet. 🤔 Eller är det bättre att ta bilen alla fall kanske.
Det beror väl på varifrån du åker? Jag tog stadsbuss från resecentrum, men den går inte superofta. Eller inte med stockholmsmått i alla fall. 😅

Nu är det några år sedan jag var där (2016/17 tror jag). Min plan var att ta buss från Karlskoga och byta vid resecentrum men jag fick inte ihop det då bussarna passade så dåligt och den som gick från universitetet gick typ 10 min innan föreläsningarna slutade. Det blev bil för min del. Parkering var aldrig något problem när jag var där.
Hade varit skönt att kunna ta bussen med tidsförlusten blev för stor :(. Hoppas du hittar en bättre förbindelse än jag hade möjlighet till.

Liknande trådar

Fordon Jag ska in till Usö i morgon och för att slippa krångla med parkering så tänkte jag ta bussen. Men nu är frågan, går länsbussen hela...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: Halcyon
·
Skola & Jobb Om man har mycket resor på jobbet, måste man åka på alla? Har man rätt tacka nej? Kan börja med förtydligande, jag är INTE utbränd...
10 11 12
Svar
231
· Visningar
11 409
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 214
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 602

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka