Åka buss till Örebro universitet

Mirre

Trådstartare
Jag har tänkt åka buss så mycket som möjligt till universitetet för att slippa krångla med parkering. Men hur är smidigast att åka? Läbsbuss går väl inte hela vägen, men vad är närmast att kliva av? Måste man åka stadsbuss från resecentrum? Åker från Lindesbergshållet. 🤔 Eller är det bättre att ta bilen alla fall kanske.
 
Jag har tänkt åka buss så mycket som möjligt till universitetet för att slippa krångla med parkering. Men hur är smidigast att åka? Läbsbuss går väl inte hela vägen, men vad är närmast att kliva av? Måste man åka stadsbuss från resecentrum? Åker från Lindesbergshållet. 🤔 Eller är det bättre att ta bilen alla fall kanske.
Det beror väl på varifrån du åker? Jag tog stadsbuss från resecentrum, men den går inte superofta. Eller inte med stockholmsmått i alla fall. 😅
 
Nu är det några år sedan jag var där (2016/17 tror jag). Min plan var att ta buss från Karlskoga och byta vid resecentrum men jag fick inte ihop det då bussarna passade så dåligt och den som gick från universitetet gick typ 10 min innan föreläsningarna slutade. Det blev bil för min del. Parkering var aldrig något problem när jag var där.
Hade varit skönt att kunna ta bussen med tidsförlusten blev för stor :(. Hoppas du hittar en bättre förbindelse än jag hade möjlighet till.
 

Liknande trådar

Fordon Jag ska in till Usö i morgon och för att slippa krångla med parkering så tänkte jag ta bussen. Men nu är frågan, går länsbussen hela...
Svar
4
· Visningar
373
Senast: Halcyon
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 719
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
13 167
Senast: kolblakkur
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 735
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp