Ajaj foglossningar?

Mirre

Trådstartare
Har ont i mina höftr och ryggslut.
Har promenerat mycket både igår (hade ont då med)
och idag.

I morse kände jag inget men sedan knatade jag hem till föräldrarna.
Är två rätt långa uppförsbackar dit och jag gick ju som vanligt som jag hade eld i arslet:rofl:

Fick ont efter det sedan.
 
Sv: Ajaj foglossningar?

Ta det lugnt och använd bälte även fast det känns bra ibland.

Det är nu 14 veckor sen min förlossning och nu börjar änligen fogarna lugna ner sig efter att ha vart VÄRRE än under graviditeten, och jag blev sjukskriven för fogarna redan i v.14 och de sista veckorna jag jobbade var riktiga plågor och i v.26 klarade jag bara av att jobba halvdagar.
 
Sv: Ajaj foglossningar?

Bälte?
Bara vanligt skärp då eller?
Hur hjälper det?
 
Sv: Ajaj foglossningar?

Nej det är i resår och bredare än ett skärp som du sätter runt höfterna, du kan ta om du har en bred halsduk t.ex och knyta om. ska sitta ganska långt ner för att kunna hjälpa bäckenet att hålla sig stabilt.

Tänk på hur du står och sitter, försök att sitta helt rakt och inte med benen i kors, stå rakt, använd knäna när du lyfter, ta 2 kassar på affären med lika vikt istället för allt i 1 påse så du bär snett.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 624
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 176
Senast: Liran
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 220
Senast: Blyger
·
  • Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
1 860

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp