Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inga jätteutsvävade maträtter, men förutom att pommes och nuggets blir perfekta, så är en av favoriterna halloumiJag har införskaffat mig en airfryer.
Men jag har förstått att möjligheterna är oändliga, så vad gör ni i er airfryer?
Ge mig alla tips ni har
Jag gör massor i airfryern. Jag brukar ha olja, kryddor etc.Jag har införskaffat mig en airfryer.
Men jag har förstått att möjligheterna är oändliga, så vad gör ni i er airfryer?
Ge mig alla tips ni har
Det går ju så fort och enkelt allting med den. Jag älskar den!Följer, måste erkänna att jag aldrig använt min på det nästan 1 1/2 året jag ägt den
Trots att det tom medföljde en hel kokbok för den.
Min fader gör allt möjligt i sin airfryer, risotto, äggröra, han ska prova kalopps, pyttipanna. Bland annat! Hans airfryer är lite dyrare och kan röra maten.
Håller med!Det går ju så fort och enkelt allting med den. Jag älskar den!
Jag minns inte om det är OBH nordica eller PhilipsVad ar det for marke?
Jag har en Ninja Airfryer numera. Jag gav bort min billiga som jag aldrig anvande och kopte den har i stallet. Den anvands till massor, flera ganger i veckan. Den kommer att aka med mig i husbussen sa jag kan anvanda den under resan och i Florida trots att jag har en mycket bra varmlufts ugn bade har hemma och i husbussen. Allt gar sa oerhort mycket snabbare och enklare i Ninja'n ... men jag ar mycket nyfiken pa vad det ar for marke pa en som kan rora ocksa. Kanske det kan ga till och med fortare?
Visa bifogad fil 93355
Vad ar det for marke? <snip>
Färsk sparris, 4 min, blir toppengott! Grönsaker överlag brukar bli bra, hemgjorda pommes - låt först potatisstavarna ligga länge i vatten, gärna någon timme eller så. Kör dem sen i ca 6 min. Häll upp dem i en plastbytta, låt dem ånga av. Droppa i lite olja och salt och rör runt, i arfryern igen ca 15 min. Allt på 180 grader i vår airfryer iaf.
Gärna mjölig, om det går att få tag på Andean sunside är den bäst! Samma temperatur båda omgångarna, låt dem vila ordentligt och ånga av emellan, och ta oljan bara i andra omgången så hoppas jag att det blir bättre!Jag ska testa din pommesvariant. Mina blev sådär, körde också i två omgångar, med lägre temperatur på första. Men jag hade olja från början. Använder du någon särskild typ av potatis?
Jag ska testa din pommesvariant. Mina blev sådär, körde också i två omgångar, med lägre temperatur på första. Men jag hade olja från början. Använder du någon särskild typ av potatis?