AHQA och SRHA tävlingar samma helg!

Gordon

Trådstartare
Hur trist är det inte när två stora föreningar lägger tävlingar på samma helg! :mad:
Var nere i Borås och tittade , de var lite tunt med ekipage enligt min mening. Men de var ju inte så konstigt igentligen.
Men annars var platsen väldigt fin och jag hoppas verkligen att de kommer bli fler tävlingar där.

Nu han jag inte åkaner till Trollhättan och titta tyvärr. Jag visste inte att dom lagt dom på samma helg. Hoppas verkligen INTE de händer igen. :crazy:

Sv: AHQA och SRHA tävlingar samma helg!

Tycker det är skit tråkigt! De förlorar ju ekipage när de gör så.
Tycker alltid de lyckas lägga på samma helg.

Sv: AHQA och SRHA tävlingar samma helg!

Sju Härads Gäng görde ett fantastik jobb på Borås Tävling, hoppas vi kan har en WRAS tävling nästa år, då borda det komma mer tävla folk.
Az

Liknande trådar

Hästmänniskan Har en lååååång historia jag ska försöka göra kort. Vill höra utomståendes åsikter o höra om det här är rimligt och jag bara...
2 3
Svar
52
· Visningar
14 964
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 338
Hästmänniskan Tycker moderator den hör hemma bättre på Hopp så flytta den gärna men jag tyckte den handlar mer om människans inställning :) Ja, det...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 598
Senast: BREA
·
Hästvård Varning.. Bilder längst ner som kanske kan vara äckliga/obehagliga för någon? Skitlångt.. Jag behöver mest skriva av mig men har även...
2
Svar
28
· Visningar
14 284
Senast: Summerwind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Burkmat
  • Årets matbluff