G

guldlock

Nu har jag försökt ett jäkla bra taf att få hem DC ++ men de gå ju inte. Har nu WinMX att ladda ner med, men d är inge bra. Kan nån förklara lite mer ingåeende hur man laddar ner det ? Jag har gått in på download.com å laddat ner de och de kommer men de går inte ladda ner musik/filmer, varför ?

De vart säkert lite luddrigt, hoppas ni förstår iaf !
 
är det programet du inte får ner eller? eller är det att du inte får ner någon musik? om det är att du inte får ner musik/filmer kan det bero på lite olika inställningar..
sitter du tex. bakom en brandvägg eller nåt liknande?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 965
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 295
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: cassiopeja
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 822
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp