F

Fnurra

Nu sover lillvalpen.. :love: Hon är så söt när hon sover..Idag har hon simmat , inte illa för en åttaveckors valp!Jag har lite dålig samvete , jag vet ju att man inte ska skrika på valpar och så gjorde jag det ändå :( Jag är en idiot.

Sv: Åh..

Nu sover lillvalpen.. :love: Hon är så söt när hon sover..Idag har hon simmat , inte illa för en åttaveckors valp!Jag har lite dålig samvete , jag vet ju att man inte ska skrika på valpar och så gjorde jag det ändå :( Jag är en idiot.

Naaw :love:
Men skit händer :)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 216
Senast: Kajsalisa
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 274
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundträning Hej! Jag kommer snart få hem min första hund. Jag har läst på och även frågat vänner med hund men skulle vilja höra lite mer tips :)...
2
Svar
30
· Visningar
3 079
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 557

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka