Asa_S
Trådstartare
Hur behåller man motivationen? Hade tänkt få njuta av en dags extra ledighet med extra mycket ridning under påskhelgen, men tvärtom har det blivit extra lite. Man vill äta god mat, umgås med familjen och bara slappa och jag känner nu hur extremt jobbigt det känns att gå ut till hästen när jag kan vara inne och städa istället. Jag vet helt enkelt inte vad jag ska hitta på med hästen som känns roligt! Skulle ha varit på första hoppträningen igår men den blev framflyttad till måndag, ett av barnen fick hjärnskakning och var på akuten hela em/kvällen igår, ska nu ta det lugnt men har piggat på sig lagom mycket för att reta gallfeber på sina syskon så att det är bråk om precis allt idag, sambons bror dyker upp för att få sin bil flyttad varpå vår bil som skulle dra lasset går sönder, dessutom kommer han oanmäld (skulle ringa före) så att vår tidsplanering kraschar, jag vaknade dessutom imorse med ont i huvud och hals och svettas hela tiden. Känner mig sugen på att tömköra men det är nog fel grej med tanke på min hälsostatus för dagen. Funderar för 70:e gången om det faktiskt är läge att lägga av och sälja men samtidigt känns det inte som det jag vill. Det som saknas är inspiration - jag har inga inspirationskällor och jag kommer ingenstans.
Vad har ni för inspirationskällor?
ÄR det helt hopplöst att komma någonstans när man har 3 barn och hästarna hemma utan andra stallkompisar?
Vad har ni för inspirationskällor?
ÄR det helt hopplöst att komma någonstans när man har 3 barn och hästarna hemma utan andra stallkompisar?