Ägglossningsflytningar= ägglossning?

P

privatperson

Skriver under privat nick, mest för att de som känner mig inte ska veta att det är jag :laugh:

Kan man ha ägglossningsflytningar utan att för den skull ha ägglossning, eller betyder ägglossningsflytningar alltid att man får ägglossning? Någon som vet?

Jag har haft lite ont i magen nu i tre dagar, för två dagar sedan började det komma liiite äl flytningar, och idag är det ganska mycket, men fortfarande inget utslag på ÄL testet. Hur länge kan man ha dessa sega flytningar innan ägget släpper (om det ens gör det?)?

Sv: Ägglossningsflytningar= ägglossning?

47 som tittat men ingen som svarat??? Ingen som vet?

Är nu på dag 14 i min cykel, men vet inte om den är regelbunden eftersom jag nyligen fött barn. Ännu ingen stegring på Äl testet... aknske inte får ägglossning denna månaden. Fast det verkar lite skumt när jag har massa ÄL flytningar (något jag inte hade innan jag fick barn).

Sv: Ägglossningsflytningar= ägglossning?

nej flytningarna betyder egentligen bara att kroppen förbereder sig för och hade tänkt sig att ägglossa, men det innebär alltså inte att den verkligen gör det - samma sak med ÄL-testet om man ska hårdra det; får man pos. på ett ÄL-test så betyder det bara att kroppen förbereder sig för en ägglossning, det betyder inte att äggstockarna släpper iväg ett ägg... för att få reda på om man har ägglossat måste man ta ett blodprov och mäta hormonnivåerna efteråt...

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 365
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 363
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 214

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Mata småfåglarna
  • Skällande hundar

Hästrelaterat