Ågesta inställt!!

Z

zykk

såg just på deras hemsida att de ställt in på grund av att banan låg under vatten! :mad: Hmm undrar vart man ska åka istället då...

Sv: Ågesta inställt!!

HELVETE! rent ut sagt :mad:
Jag som just fått ledigt för den tävlingen och jag kan absolut inte ändra eftersom det redan är väldigt sura miner över mina tävlingar!!!

JÄVLA SKIT!!! såg de åxå.....grrr :mad:
får väl åka till trossnäs istället då men de e så satans långt......

Ja, de eller till sydslätten. För mig är det lika långt till båda ställena :smirk: Fast det får nog bli sydslätten om jag nu kan få ledigt...

sydslätten ligger väl neråt skåne eller e de ja som e helt vilse?

tror att de blir närmre för mej å åka till trossnäs iaf

Då kommer jag och tittar, bor i närheten :)

Jag läste också det... så himla tråkigt,
jag hade verkligen sett fram emot ågesta!
mycket inställt iår.. får väl bli en hopptävling på närmare håll istället..

Senast ändrad:

mmm jag har oxå funderat på Trossnäs, men jäkligt långt för mej med...Visserligen kommer jag isf samåka me en kompis, men ändå...

Jättetrist med inställda tävlingar.... Men välkomna till Trossnäs om ni orkar och vill kosta på att åka upp till oss. Det verkar som det blir mycket starter så ev. får vi flytta någon dressyr till kvällen innan, så vi slipper neka startanden. Ca 70 starter är vad vi mäktar med på en endags. :D

Jag åker till Trossnäs! anmälde mig igår! :bump:

Jag hoppar nog både Sydslätten och Trossnäs och efteranmäler till Gärds istället! Min klass går på torsdagen så då kan jag nog lyckas få ledigt! Sen att det blir 8 veckor till nästa start får man väl försöka stå ut med :smirk:

jag vill åxå åka till Gäääääääärds!!!
fast i år ska ja till Kinda istället, får väl vänta me Gärds tills jag har körkort.....

Kollade just upp det... Det är ju mycket närmare än gärds!! Dessutom har inte anmälnigstiden gått ut än. Någon som har varit där? Hur är banorna?
Någon som bor i närheten som man kan få bo vid (en häst, en människa) :angel:
var ska du bo Agda?

Senast ändrad:

ja vet inte var ja ska bo. har en kompis som åxå ska dit å hon hade nån som nog kunde fixa uppstallning...sen får man väl hitta nånstans å bo själv.....

jag kommer inte å ha uppstallning alls, de va fullt överallt...men ja har blivit lovad sen starttid istället så åker vi ner på morgonen.

Är det fullt överallt?? Jag måste ju ha uppstallning, annars kan jag inte åka... :(

Inte jag heller... Min båt är inne vid 20 kvällen innan. Annars får jag väl försöka hitta uppstallning i orskarshamn :smirk:

Liknande trådar

Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 166
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 804
Senast: Görel
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 101
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar