Sv: Ägaren till Ametist ännu inte förhörd
Jag skriker inte på något vis mig hes här, så mycket bryr jag mig inte. Skogstroll, vad man kan utläsa av dina inlägg så är du i de flesta fall hysterisk. Vilket i och för sig är lite komiskt och roande men inte särskilt hälsosamt för din egen del.
Ang hysterisk!
Om jag hade skänkt bort min häst med löftet att den skulle få en fin tid som pensionär/sällskap eller liknande och det sen visade sig att hästen omgående hade slaktats för att tjäna pengar, då hade jag också varit hysterisk, jag hade nog nästan varit mordisk!
Att NÅGON(nu inte bara dig som jag svarar) öht kan med att ifrågasätta alla de drabbades känslor och ageranden nu när de har starka farhågor om vad som eventuellt hänt deras hästar det är för mig helt obegripligt!
Jag hade inte haft något uns av ro i kroppen förräns den som var skyldig hade ställts till svars för sitt handlande.!
Hualigen, vilken mardrömsituation..
Mina gammelgubbar står nere i stallet, de är samtliga pensionärer varav 2 av dom jag fått av min gamla chef för att ge dom en fin pensionärstid efter karriären, de är nu 26 och 22 år, dvs sådana hästar som en del tycker att min gamla chef skulle ha slaktat själv för att vara säker på att de inte hamnade hos någon "skurk".
Tack och lov så gjorde hon inte det, utan jag har fått förtroendet att ha dessa gubbar hos mig, den ene nu snart i 10 år och den andra i 3 år hitills.
Jag är henne evigt tacksam för att ha fått dessa underbara gubbar att pyssla med.
Här kommer de att stanna tills de tar sitt sista andetag! (Förhoppningsvis många år till)