Ägarebyte, blankett till där hunden är reggad?

CA

Trådstartare
Vart får man tag på en sån blankett?
Hunden jag ev. ska köpa är reg. i SKK kan man beställa blankett för ägarbyte där eller har hundägaren fått en sån blankett när han köpte hunden som valp från uppfödaren?
Hunden jag ska köpa är nyss fyllda 4 år, en collie och därför undrar jag med blanketten..

Behöver svar akut!
Mvh Camilla

Har för mig att det ska finnas en sådan blankett på stamtavlans baksida.Om inte så har skk automatisk telesvar där man kan beställa.

*svarar till er båda* okej, då löser det sig nog :) ska titta på hunden imorgon, jättespänd=)

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 923
Senast: valpköpare
·
  • Låst
Hundavel & Ras På avelsdata anges inavelsökningen som inavelsgrad. Därför kan det stå att en hund har en inavelsgrad på 0% , 3.25%, 0.02% osv fastän de...
27 28 29
Svar
573
· Visningar
27 664
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej...Ja vad skulle ni säga till någon som "bestämt" sig att hon vill ha sin 1a hund och det ska vara en Dobbis helst eller en...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
23 682
Senast: Brie
·
Övr. Hund Hej kloka buke! Jag vänder mig till er för tankar och funderingar. Ber om ursäkt i förväg för långt inlägg. Det är så att vi köpte...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 355
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar