Ännu en "väntat-länge-tråd"

Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

:D För min del känns det helt ok om det blir så. Just nu känns det ganska skönt att bebis ligger kvar i magen. :angel:
För tusan. Tids nog kommer hon ut. Jag får bara se till att roa mig så mycket jag kan tills dess. :D
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

*kl*

På uppdrag av Breakdance meddelar jag er att hon nu farit in till Mora! :banana:

Hennes egna ord; "För att jag läcker som ett såll"

Nu håller vi tummarna, IGEN. :D:bump:
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Heja heja heja bebisen (och Breakdance). Nu MÅSTE det väl ändå vara på riktigt....
:banana::banana::banana:
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Åh vad spännande :banana::bump:
Tänk vad många bebisar som föds här på buke! Vi måste vara ena riktiga kaniner..!:D
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Verkar som vi är ena riktiga hejare på att rida (även på annat än hästar... :D)
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Haha! Det kommer verkligen "rusher" med bebisar här! Först är det lugnt ett tag, och sen ramlar det in hur många som helst på en gång!
Hoppas att hon får ut sin Bebis nu!
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

03.03 fick jag ett sms av Breakdances pojkvän!

De har fått en flicka! :love::cry::love::banana:

Åh jag är så lycklig!
Grattis min vän!
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Jag har nyss pratat med henne. Hon mår bra, bebis mår bra men hon fick snittas.
Hon lät så lycklig och när bebisen började låta kunde jag inte låta bli att fälla en liten lyckotår. Det var nog det vackraste jag hört i mitt liv. :love:

Jag har sagt hela tiden att det skulle bli en tjej, alla andra har envisats med att säga att det är en pojke men jag har vetat det från början. :D
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Jag har nyss pratat med henne. Hon mår bra, bebis mår bra men hon fick snittas.
Hon lät så lycklig och när bebisen började låta kunde jag inte låta bli att fälla en liten lyckotår. Det var nog det vackraste jag hört i mitt liv. :love:

Jag har sagt hela tiden att det skulle bli en tjej, alla andra har envisats med att säga att det är en pojke men jag har vetat det från början. :D

G R A T T I S :bump::banana:
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Wohoo! Å vad kul!!

...funkade ju bra att starta en egen "vänta-tråd" :D
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Åhh, GRATTIS! :bump:
Nu längtar vi efter din egen uppdatering om hur allt gick, och självklart bilder på lilltjejen! :love:
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

åååå grattis breakdance!!!!! hoppas att ni mår bra trots snittet, det var en envis tös du hade därinne!!! :bump:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp