Ännu en "väntat-länge-tråd"

Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Senaste aktivitet: Idag 20:29

Hoppas hon tänkte skriva en tråd att nu åker vi men hann inte me å göra det ;)
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Om det ändå vore så väl:( jag har snarare försökt sysselsätta mejj med diverse saker..igår hade vi två timmar bowling inplanerat, inte ville bebis sabba dom planerna heller..den ligger som ett flöte och guppar upp å ner:mad:
Idag fyller lillasyster år och hoppas på att hon ska få en rolig present, jag har dock förberett mejj och även köpt en present ifall inte liten vill titta ut:angel:

Nu blir det stallet i nån timme:devil:
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

jha, trist då...:(

Idag är mitt BP-datum, mendet verkar inte hända nåt. Iofs är det efter UL, om jag själv får bestämma så är det imorgon då det stämmer bättre enligt SM.

Vi får väl se. Skynda på båda bebisarna!!!:banana:
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

jha, trist då...:(

Idag är mitt BP-datum, mendet verkar inte hända nåt. Iofs är det efter UL, om jag själv får bestämma så är det imorgon då det stämmer bättre enligt SM.

Vi får väl se. Skynda på båda bebisarna!!!:banana:

Mitt ultraljud sa också att jag ska ha idag :) Ingen tecken på att det skulle stämma, men det är ju några timmar kvar på dygnet..
Enligt uträkningen efter sista mensen skulle bebis kommit för tio dagar sen! :smirk:
Jag börjar förbereda mig på att få vänta ända in i februari...
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Det är så fruktansvärt tråkigt att vänta!!har egentligen tusen saker som borde göras bla åka till vet med två hästar som ska "gås igenom" innan snabbjobben ska påbörjas, MEN jag tänker inte sätta mejj och åka med bil+transport 22mil åt fel håll:angel: alltså måste jag vänta tills bebis behagar komma ut, h*n kommer bli en världsvan bebis innan h*n fyllt en månad:angel:
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Någon som vet hur det gått för Sunshine?


Äääh..jag hittade tråden:angel:
 
Senast ändrad:
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Nu tycker jag verkligen att det är dags för dig att kläma ut din inneboende. ;)
NYFIKEN!!!!!

Peppar med en liten dans: :banana::banana::bump::bow::bump::banana::banana:
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Jag med:mad:

Allmän fråga, är de normalt att de känns som fötter och händer ska explodera vilken sekund som helst? känns som jag drar omkring på 20liter vätska för mkt, allt sitter i fot och handleder:confused:
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Allmän fråga, är de normalt att de känns som fötter och händer ska explodera vilken sekund som helst? känns som jag drar omkring på 20liter vätska för mkt, allt sitter i fot och handleder:confused:

Det är nog inte så ovanligt, kan kände också så!

Var beredd på att kissa, massor, när bebisen är född sen.
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Skillnaden är väl att man inte springer på toaletten lika ofta,så det kommer kännas som att du kissar mindre på så sätt! Jag kissade bort 10 kilo vatten på bara några dagar. :p
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Jag tror att det är ett "bra" tecken. Många av mina vänner berättar att de svullnar upp precis innan förlossningen.

Man kan ju hoppas iaf ;)
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Jag tror att det är ett "bra" tecken. Många av mina vänner berättar att de svullnar upp precis innan förlossningen.

Man kan ju hoppas iaf ;)

Jag har börjat tröttna på bra tecken, har både varit förkyld, magsjuk och haft grymma förvärkar utan att de hänt nåt:mad:
Nästa steg i planen är att svälja en karta och en pannlampa, h*n kanske kört vilse:angel:
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Jag har också hunnit vara både förkyld, magsjuk (inatt) och groteska förvärkar.
Men nu visar inte bebis minsta tecken på att vilja ut. Fast det är tur, för nu vill jag att hon ska stanna där och inte komma och störa i hundträningen. :angel: Det är ju så skoj med ny hund i huset. :angel::rofl:
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

fler än jag som blivit magsjuk alltså! men dock gjorde det susen för barnafödande! :angel:
mot slutet av kvällen låg jag med huvudet i toan med värkar!
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Varför kan inte jag få värkar av det då:crazy:
Aningsfull: Du skulle bara våga:devil:
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Ja gud, värkarna jag har haft inatt har inte varit att leka med. Sambon har fått ligga och massera nedre delen av ryggen medan jag ojjat mig över värkar och illamående. Och att bebis inte kan behaga ligga still när mamma vill kräkas upp sina inälvor så fort hon rör på sig. :devil:
Till sist lyckade jag dock somna och när jag vaknade imorse var både värkar och illamående som bortblåst. Skönt! :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp