Ännu en "väntat-länge-tråd"

Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Ja jag kan riktigt se hur de stackarna ligger där och bobbar.. :D
Promenerar väl inte så mycket nu, men när jag gör det så pressar det också mkt neråt! Känns som att h*n närmar sig EXIT-skylten..:p
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Jag hade gått mer om inte hela magen blir som en stenhård boll direkt jag går. Jag hade gärna promenerat ned den lite :) Jag är lite avis på miss_kala som faktiskt ligger i riskzonen just nu *hi hi*
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Ja min blir också som en sten!! Och helt kantig och ojämn.. :crazy: ser väldigt lustigt ut.

Avis kan du vara, men inga omkörningsförsök.. för då :devil:!! Hihi.. ;)
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Jaha du.. det tänkte du.. Med mjölkmaskiner som värker och läcker vid minsta beröring? :crazy::smirk:

Fast jag håller med. Sova på mage är skönt. Det var länge sedan nu...

Bara att kunna sova på något sätt vore skoj. Har haft väldigt ont sista nätterna, av foglossning. 86 dagar kvar till beräknad förlossning, jag kommer vara halvdö innan dess.
Går rätt bra att sova en stund på rygg, sen måste jag ändra på mig. Kan tänka mig hur det blir när magen blir större och jag har svårt att sova på ryggen, hur ska jag sova då?? Ståendes.
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Nej din stackare :crazy: Att sova på rygg är för mig helt omöjligt. Bebis är så tung så att det stryper all blodtillförsel för mig om jag ligger på rygg. Det är jobbigt för mig bara att vända från höger till vänster sida (jag kanske ska testa att vända åt andra hållet, dvs att jag står på knä..?)
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Bara att kunna sova på något sätt vore skoj. Har haft väldigt ont sista nätterna, av foglossning. 86 dagar kvar till beräknad förlossning, jag kommer vara halvdö innan dess.
Går rätt bra att sova en stund på rygg, sen måste jag ändra på mig. Kan tänka mig hur det blir när magen blir större och jag har svårt att sova på ryggen, hur ska jag sova då?? Ståendes.

Tyvärr delar jag din erfarenhet. Har haft foglossning i princip sedan vecka 8 eller nåt denna graviditet. Ligga på rygg är okej, om benen är i en viss vinkel. Sidan funkar sådär, med kuddar och täcke mellan benen, en liten stund. Jag har en månad kvar till BF och om det inte vore för att vi har en massa projekt jag vill hinna avsluta innan bäsingen kommer skulle jag gärna klämma fram bäsingen nu.
Pest eller kolera. Antingen inte sova pga värk, eller inte sova pga smått som ska amma varannan timme... :crazy:

Har inga tips till dig, men panodil har ibland fungerat för mig...
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Tyvärr delar jag din erfarenhet. Har haft foglossning i princip sedan vecka 8 eller nåt denna graviditet. Ligga på rygg är okej, om benen är i en viss vinkel. Sidan funkar sådär, med kuddar och täcke mellan benen, en liten stund. Jag har en månad kvar till BF och om det inte vore för att vi har en massa projekt jag vill hinna avsluta innan bäsingen kommer skulle jag gärna klämma fram bäsingen nu.
Pest eller kolera. Antingen inte sova pga värk, eller inte sova pga smått som ska amma varannan timme... :crazy:

Har inga tips till dig, men panodil har ibland fungerat för mig...

Precis så är det för mig, benen måste vara i en viss vinkel. På sida går knappt alls. en liten stund ibland. Men vet ju hur det kommer vara att sova på rygg när magen blir tyngre, brukar vara jättesvårt för mig.
Överväger att gräva hål i sängen så magen kan ligga neråt. Saknar att ligga på magen. Ska fråga ngn hund om de är villiga att gräva lite.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Dressyrsnack 17
  • Sadelpadd eller inte?

Omröstningar

Tillbaka
Upp