ADVENTure dog 2013

Migo

Trådstartare
Någon som var där? Årets tema lät intressant, jag hade hoppats på att hitta den på UR-webben där de lagt ut tidigare årets sändningar. Vet vi om det kommer ut?

Sv: ADVENTure dog 2013

Stod på deras hemsida att de inte hade tv på plats i år.

Jag var där förra året och året innan. Blev lite besviken, tv-temat, för två år sedan gav en massa "hundkändisar" tillfälle att tala om vad de ville prata om. Barbro B berättade om alla sina hundar (läs schäfrar), Fredrik S om alla sina "tv-kunder" och Memea Molin fick ett tillfälla att prata om sitt "nej".

Sen förra året byttes temat väldigt sent, så det blev synnerligen spretigt, fick bland annat en rejäl föreläsning om fjärilar, nåt som var ointressant för mig.

Hoppas nån har nåt bättre att säga om årets upplaga.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 903
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 859
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 620
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
962
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka