Adventspynt

Sv: Adventspynt

Hästarna är verkligen helt gudomliga! :love: Vill ha allihop!

Själv har jag slagit in lite julklappar med hjälp av gamla tapetrester och trädgårdssnören idag. Dom får vara en del av julpyntet nu tills någon säkert har fräckheten att ta sönder dom på julafton. :rage:;)

*KL*

Såg denna tråd nu, så jag slänger in lite bilder på mitt pynt hemma!

20131130-094455.jpg

20131130-094501.jpg

20131130-094507.jpg

20131130-094512.jpg

Sovrumsstjärnan!

20131213-074307.jpg

Bakade lite julfika och bjöd på, det var poppis :)

20131201-210302.jpg

Hunden testade sin julaftonsklädsel :)

DSC_03581-687x1024.jpg

Hästarna är verkligen helt gudomliga! :love: Vill ha allihop!

Själv har jag slagit in lite julklappar med hjälp av gamla tapetrester och trädgårdssnören idag. Dom får vara en del av julpyntet nu tills någon säkert har fräckheten att ta sönder dom på julafton. :rage:;)

Åh vilka fina paket! Såna vill jag ha under min gran... får se om jag orkar vara så kreativ!

Jisses vilka snygga paket :)!! Jag som knappt kan slå in med helt vanligt julpapper på rulle utan att det ser ut som om något man har kört över...:D

Det uppkom da ett skoldistrikt har i USA bestamde sig for att infora undervisning i "intelligent design" tillsammans med den vetenskapliga teorin om hur varlden uppkom. En mycket frustrerad pappa kravde da lika tid for "sin" religion ... Han skrev ett oppet brev till skolstyrelsen ... och sedan tog det fart av sig sjalvt mer eller mindre. :p

Liknande trådar

Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 300
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 522
Senast: Marita73
·
Hemmet Jag har kommit över några fina gamla trämöbler, uppskattningsvis från senare delen av 1800-talet. De är rejäla och (så gott som) hela...
Svar
3
· Visningar
293
Senast: MML
·
Relationer Tänkte från början göra ett anonymt nick men orkar faktiskt inte. Ni som känner mig irl kan ju hålla låg profil. Igår släppte min sambo...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 622
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar