Helt legit ändåJag tror faktiskt att jag tänker jobba hemifrån imorgon, speciellt om det blir snöoväder Då kan jag ha en lugn morgon och bara öppna en massa kalendrar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt legit ändåJag tror faktiskt att jag tänker jobba hemifrån imorgon, speciellt om det blir snöoväder Då kan jag ha en lugn morgon och bara öppna en massa kalendrar!
Jag tror faktiskt att jag tänker jobba hemifrån imorgon, speciellt om det blir snöoväder Då kan jag ha en lugn morgon och bara öppna en massa kalendrar!
Man kan inte lita på nån längreJag har syndat Jag vet att jag inte kommer vara hemma morgonen den 11e och jag hade ingen frukost hemma idag såååå... jag sitter och mumsar på nummer 11 i grötkalendern Och helt ärligt har jag redan gjort detsamma med lucka 24 för typ 2 veckor sedan
Ja! Officiellt heter det förstås att jag har mycket att göra och sitter hemma för att kunna beta av det värstaHelt legit ändå
Men så jävla rutinerat!Jag har semester…
Önskar jag hade ett sånt jobb.Jag tror faktiskt att jag tänker jobba hemifrån imorgon, speciellt om det blir snöoväder Då kan jag ha en lugn morgon och bara öppna en massa kalendrar!
Man kan inte lita på nån längre
Det är otroligt skönt! Jag har en väldigt flexibel tjänst och kan i princip ta ledigt lite när som helst. Känner jag att jag behöver sovmorgon så tar jag det. Känner jag att jag vill sitta hemma så gör jag det. Känner jag att jag vill gå hem efter lunch så gör jag det. Känner jag att jag kan vara kvar till 16.00 men vill däremot ha tre timmar lunch så tar jag det.Önskar jag hade ett sånt jobb.
Ja! Folk är inte kloka. Efter en sån dödssynd lär man ju inte få komma till himlen utan till den varma källaren.Haha, gud nej. Finns ju vissa som redan sprättat upp en hel kalender liksom?!
Låter riktigt trevligt just nu.Ja! Folk är inte kloka. Efter en sån dödssynd lär man ju inte få komma till himlen utan till den varma källaren.
Lyxigt!Det är otroligt skönt! Jag har en väldigt flexibel tjänst och kan i princip ta ledigt lite när som helst. Känner jag att jag behöver sovmorgon så tar jag det. Känner jag att jag vill sitta hemma så gör jag det. Känner jag att jag vill gå hem efter lunch så gör jag det. Känner jag att jag kan vara kvar till 16.00 men vill däremot ha tre timmar lunch så tar jag det.
Det är aldrig något gnäll, allt går alltid att lösa.
Att jag kommer komma försent varenda dag i december för att jag måste öppna en massa julkalendrar på morgonen är således inte något större bekymmer
Jag hoppar in i tråden för egen del då min mamma överraskade mig men denna igår
Visa bifogad fil 80495
Ja! Jag kanske ska öppna en till kalender ikväll bara för att vara på den säkra sidan att det är dit jag kommer?Låter riktigt trevligt just nu.
Äsch, en kemilåda och ett kylskåp, vad mer kan behövas?Lyxigt!
Själv är man labbråtta och tja, det är liite svårt att ta med sig sånt jobb hem.
Lite svårt med blodproverna bara.Äsch, en kemilåda och ett kylskåp, vad mer kan behövas?
Åh lyx! Min kommer nog dröja, den ligger fortfarande kvar på distributionsterminalenHämtade precis ut Mac-kalendern. Förutom kalendern till rabatterat pris fick jag även lite presenter, däribland ett fullsize puder och dito läppstift. Lovar gott, även om läppstiftet inte var min färg utan får ges bort.