Man blir ju så trött på sånt!Min har tydligen spenderat 10 dagar på postens företagscenter fick jag veta idag. Fast den med gröt då
även fast den inte ska öppnas förrän 1/12 ska den ju inte fastna där!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man blir ju så trött på sånt!Min har tydligen spenderat 10 dagar på postens företagscenter fick jag veta idag. Fast den med gröt då
Man blir ju så trött på sånt!
även fast den inte ska öppnas förrän 1/12 ska den ju inte fastna där!
Vilken tog du? Jag har också beställt av demVisa bifogad fil 60590Müslikalendern! Den är verkligen gigantisk och är förpassad till gästrummet.
Jag valde den med bara müsli. Vilken har du köpt? Ska bli spännande att testa, aldrig ätit deras müsli. Och såg på hemsidan att man kan mixa sin egen, vilken dröm!Vilken tog du? Jag har också beställt av dem ☺
Premium så det är müsli, gröt, chocs och te. Vet inte riktigt vad chocs innebär men det blir spännande. Kul att vi är 3 med deras kalender och att det är 3 olikaJag valde den med bara müsli. Vilken har du köpt? Ska bli spännande att testa, aldrig ätit deras müsli. Och såg på hemsidan att man kan mixa sin egen, vilken dröm!
Premium så det är müsli, gröt, chocs och te. Vet inte riktigt vad chocs innebär men det blir spännande. Kul att vi är 3 med deras kalender och att det är 3 olika
Nu har jag äntligen slagit till på en kalender, får se om jag hinner få den innan första luckan ska öppnas.
Det blev en sån här Visa bifogad fil 60597
Hämtat hem min flashback forever-adventskalender idag. Men vågade inte öppna kuvertet när mamma var med då jag sett en bild på den innan. Haha.
I sista stund (2 min innan de stängde) hämtade jag ut min marmeladkalender. Glömde såklart köpa bröd.
Visst kör vi som i fjol och rapporterar luckornas innehåll?
Visa bifogad fil 60808
Vilka är det?
Vad är den röda för någon?