Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag äter deras gröt i stort sett varje dag nu sedan jag hade kalendern förra året. Så så gott. Just nu väntar jag på ett nytt paketJag måste säga att jag än så länge är vrålnöjd med grötkalendern. Jag ser fram emot att gå upp och äta frukost varje morgon, så det fyller ju verkligen sitt syfte Idag var det blueberry cheesecake.
Min enda invändning är att portionerna är 45 gr, trots att deras "normala" portionsberäkning på hemsidan är 60 gr. Så det känns lite snålt och jag behöver ofta komplettera med något för att bli helt mätt.
Jag är inte lika overwhelmed över lakritskalendern, men det beror ju mest på att jag inte är någon totalt lakritsfantast utan faktiskt köpte kalendern för att utforska lakrits då jag börjat tycka om det det senaste. Förstår att lakritsälskare tycker kalendern är toppen! Men jag kommer nog ha lakrits kvar en bra bit in på nästa år
Vad får du för kostnad per portion då? Jag köper ju ICAs fiberberikade havregryn för typ inga pengar alls och funderar på om jag är för snål att köpa MyMüeslis gröt eller inte.Jag äter deras gröt i stort sett varje dag nu sedan jag hade kalendern förra året. Så så gott. Just nu väntar jag på ett nytt paket
Favoriten landar på 6kr per portion.Vad får du för kostnad per portion då? Jag köper ju ICAs fiberberikade havregryn för typ inga pengar alls och funderar på om jag är för snål att köpa MyMüeslis gröt eller inte.
Jag hade den förra året och jag gillade den inte heller. Den var ätbar (förutom vissa smaker ), men verkligen tråkig. För det priset vill man ju gärna att den ska vara godare än valfri chokladbit man kan köpa i mataffärenJag har kalendern från Malmö chokladfabrik, smakerna har varit bra och intressanta hittills (förutom att jag slänger de med lakrits ). Men själva chokladen är jag faktiskt inte så imponerad över, den är ganska trist.
Ja verkligenJag hade den förra året och jag gillade den inte heller. Den var ätbar (förutom vissa smaker ), men verkligen tråkig. För det priset vill man ju gärna att den ska vara godare än valfri chokladbit man kan köpa i mataffären