Adressarmband?

oz_joj

Trådstartare
Ni vet såna där armband där man skriver sitt tlenr och fäster på barnen på Liseberg och liknande? Någon som vet var man kan köpa mer hållbara såna om man ska resa ett tag och barnen kan ha dem hela tiden? Alternativet blir väl ett gäng engångsarmband så man kan byta vid behov. Men var finns dessa? Tips?

Sv: Adressarmband?

Hittade ett antal hemsidor efter en snabb googling på "Telefonarmband"
Vet inte om jag får länka, så du får googla själv :laugh:

Min kompis beställde halsband, typ på guldfynd eller liknande, avlångt platt med dotterns namn på ena sidan och föräldrarnas mobilnummer på andra, snyggt och praktiskt!

Tack, ska kika. Jag googlade på adressarmband dumt nog. Kan ej köpa med mobilnr tryckt för vi ska köpa lokala kontant ort där = vet ej numret i förväg. Tack för alla tips!

Jag har gjort adressettiketter på makens jobb som jag sätter
på ryggen på barnen. Har alltid några i handväskan.

om jag har kommit bort ring min mamma
och så telefonnumret. Tack!

Liknande trådar

Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 316
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Min 7-åring är lite jobbig med frukost. Helst skulle hon nog inte äta något alls förrän efter tolv men det funkar ju inte när hon går i...
2
Svar
36
· Visningar
1 985
Senast: Tilly_85
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 582
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Adventskalendertråden 2024