Adobe Photoshop 6.0 ??

urkella

Trådstartare
Någon som kan hjälpa mej lite :crazy:
laddade hem det tidigare idag.. men e typ på spanska.. vill hjärna veta hur jag klipper ut bilder å sätter dit bakgrund :crazy: ..

Sv: Adobe Photoshop 6.0 ??

Hejsan!

Jag skulle rekommendera att leta reda på någon tutorial på nätet om att frilägga bilder. T.ex. finns en här. Sedan är det bara att lägga till den frilagda delen i bakgrundsbilden. :)

Sv: Adobe Photoshop 6.0 ??

Klippa ut kan du göra genom att använda sudd eller lasso till exempel. Du hittar dom ikonerna i en ruta som på mitt program var i vänstra kanten. Flytta till en annan bild kan du sedan göra genom att trycka in ikonen som ser ut ungefär som en pil, sen trycker du på bilden och drar den över till bakgrundsbilden. Hoppas du förstår nåt iallafall... Jag är dålig på att förklara :p

Liknande trådar

Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 200
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 603
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 624
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 573
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar