Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fick tips om att ge Doris 5 droppar 2 gånger i veckan för att ge henne lite mer vitaminer. I dag hade hon hittat flaskan och doserat efter behag :smirk:
Kan det vara farligt om hunden har druckit upp en hel flaska? För det har hon gjort!
Om det är som med barn så är det inte livsfarligt precis. Men då ska du inte ge henne några mer droppar förän vid den tiden då flaskan egentligen skulle vara slut. Jag vet ju inte om det är så med hundar också men med barn gör man så i allafall...
AD-vitaminer är giftiga i större doser än rekomenderat för de är fettlösliga så man kissar inte ut "överskottet" som man gör om man överdoserar vattenlösliga vitaminer som tex C-vit. Jag skulle ringa till en vet. om jag var du. /LT
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.