acta craco Duoflex XTP???

S

strösslet

acta craco Duoflex XTP. ja som skrivet, vi ska åka och titta på den alldeles straxt, 7mån gammal. tänkte höra med er som kanske vet nå. vi har en audi A3 men det står inget om dem på sidan.. inte va ja hittar iaf. passar den inte då? eller passar den ? nån som vet, eller kanske har lite tankar om saken? vad tycker ni om stolen`?
tacksam för svar, ska snart åka och titta påden

Sv: acta craco Duoflex XTP???

Akta Graco duoflex xtp heter den. Jag har haft min i 4 olika bilar, bla en audi så den passsar säkert i eran. Det som är dumt med den är att den är godkänd till 25 kg i fram men bara 18 i bak. Har man sen ett långt barn är det inte säkert att den funkar så länge, eftersom axlarna kommer att ta i huvudskyddet.
Är det en beg stol? Är ni isf helt säkra på att den inte är krockad? Jag köper mkt begagnat till mina barn men bilstolar chansar jag inte på, det köper jag nytt.

Sv: acta craco Duoflex XTP???

hejsan! ja det är en begagnad stol, 7månader gammal. ja jag va lite skeptisk mot att köpa begagnat, men de verkade seriösa och de hade två lika till salu.
vi prova lite snabbt att montera den, min son är väl kanske lite liten än snart 7månader (8.9kg 71cm). fick väl inte till stolen super bra, men vi hade lite brottom och ansträngde oss inte så värst att sätta fast den. ska göra om det i morgon när det är ljust. tänkte ringa akta i morgon och höra med dem om audi A3 eftersom de inte står något i manualen...

tack för ditt svar :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 144
Senast: lizzie
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 452
Senast: Viva
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 639
Utrustning Jag köpte i all hast ett begagnat regn/flugtäcke för ett tag sen, alltså ett som är regntätt över hals, rygg å kors men nät på resten...
Svar
7
· Visningar
1 526
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka