Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det är inte sent alls ? Vänta och skrapa vidare . Du lär inte få avmaskning mot styngfluga utskrivet öht såvida du inte kan argumentera massinvasion eftersom de kan skrapas bort till största del och invärtes egentligen inte orsakar ngn skada alls på hästen .När ska man avmaska när man har haft ägg på hästen @Madick ? Nu eller vänta? Min hade nya ägg idag, känns väldigt sent på säsongen.
De håller igång tills det börjar bli kallt (kallare än 8 grader) och det kan vara till sent oktober.När ska man avmaska när man har haft ägg på hästen @Madick ? Nu eller vänta? Min hade nya ägg idag, känns väldigt sent på säsongen.
Nej det är inte sent alls ? Vänta och skrapa vidare . Du lär inte få avmaskning mot styngfluga utskrivet öht såvida du inte kan argumentera massinvasion eftersom de kan skrapas bort till största del och invärtes egentligen inte orsakar ngn skada alls på hästen .
Jag och övriga i stallet har jättelite i år . De få vi har verkar dessutom väldigt veka skrapas bort med nageln typ . Vissa andra år har de suttit som berget ibland .
szsxas. ,MM NMJKMBG
De håller igång tills det börjar bli kallt (kallare än 8 grader) och det kan vara till sent oktober.
När ska man avmaska när man har haft ägg på hästen @Madick ? Nu eller vänta? Min hade nya ägg idag, känns väldigt sent på säsongen.
Här har säsongen precis startat, typ två veckor sedan.
rättelse är att redskapet jag använder är en bot kniv. (googlar man på svenska så hittar man inget, men googlar man på "bot knife horse" så hittar man glömmer alltid bort vad den heter och har bara sett den i butik ett par gånger. väldigt konstigt då den är super effektiv mot äggen )Pälsglans och styngflugekam så tar det bara en liten stund att få bort allt. rykten är värdelöst för att få bort äggen, med kammen är det bara att ta ett eller 2 tag så lossnar de
rättelse är att redskapet jag använder är en bot kniv. (googlar man på svenska så hittar man inget, men googlar man på "bot knife horse" så hittar man glömmer alltid bort vad den heter och har bara sett den i butik ett par gånger. väldigt konstigt då den är super effektiv mot äggen )
Har aldrig upplevt att min skär av pälsen :/.Tycker du det? Jag har en men den är sämre än saxen, tycker mest att pälsen blir ful av den.