Acavallo arena eller B Vertigo stigbyglar

Ponnymorsan_dalarna

Trådstartare
Hejsan! Ska köpa nya säkerhetsstigbyglar i julklapp till dottern och skulle vilja höra era erfarenheter av acavallo arena och B vertigo,
Enda skillnaden jag ser är att acavallo öppnas nere och B vertigo öppnas uppe, så vilken är säkrast och vilken rekommenderar ni?

Bifogade filer

• IMG_20201127_090730.webp
    IMG_20201127_090730.webp
    81,8 KB · Visningar: 130
Jag har ingen erfarenhet av b vertigo men jag är väldigt nöjd med Acavallo Arena. Tycker de är prisvärda och bra!

Samma här. Jag har Acavallo Arena och är nöjd. Jag har dock inte trillat av än med de på så jag har int testat de i skarpt läge så att säga. Men de är sköna att ha när man rider. Jag har inte provat b vertigo.

Jag har Acavallos på min sadel och de är fantastiskt trevliga att rida med! Har bara flugit några enstaka gånger, men inte fastnat i dem de gångerna iaf.

B Vertigos ser likvärdiga ut med Tech stirrup till grepp, design och funktion, men får jag välja så tar jag hellre Acavallos :up: Men det är väl en smaksak med.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 367
Senast: alazzi
·
Hästvård Hej. Får snart panik över min häst, vet inte vad jag ska göra med henne. Hon fick mugg/rasp i sommras, inifrån då det var torrt och...
Svar
19
· Visningar
4 204
Senast: Hedwig
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 403

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka