Acapulco Gold

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Rover_88
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 180
R

Rover_88

Hej!

Har sett att det tidigare skrivits trådar om denna hingst (fast jag har bara hittat dom om jag googlat hans namn)..

Är lite nyfiken nu på hur era hästar e:Acapulco Gold ser ut?
(gärna med bild om det finns möjlighet)
Har de vart ute och tävlat?
Stått i avelsboxen?

Vet ni vad Acaulco Gold gör just nu?
Lever han?
Hade han någon tävlingskarriär?

Tacksam för svar! =)

Mvh Therese

Sv: Acapulco Gold

Hade ett sto e. honom tidigare. Hon har tävlat deb fälttävlan, 1.20 hoppning och LA dressyr. Sedan lämnat ett par fina avkommor i avelsboxen, bl a en fölchampionatvinnare med 53 poäng.

missouri.jpg

En instruktör på ridskolan har en stoavkomma f.1992 ue.Capricorn 451 uu.vbl travare

en märr med mycket humör och stoooora gångarter

actrice_h.jpg

lånar bild av kompisen

hon har tävlat upp till 1,30 hoppning och fått två avkommor, fölar 2008. Första avkomman (lånar bild av kollegan) är född 1996 e.Cortez, tävlade t.om Svår 145 i Sverige innan hon exporterades till USA för att fortsätta tävla där. Andra avkomman är f.2005 e.Cuper, hon är nu som 2,5 åring över 165 i manken, kommer bli stooor

Sett en annan stoavkomma e.Acapulco Gold f.1992 ue.Labrador 588 uue.Dragon 465 som hoppar mycket trevligt! Är väl startat 1,20 åtminstone

Capella.jpg

Ok, då är det inte så konstigt då om han dog 1993 att jag inte kan hitta så mkt fakta om honom..

Fina hästar!! =)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 932
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
3 021
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
5 113
Senast: Mia_R
·
L
Hundavel & Ras Hej! Jag har lite frågor om golden retriever som skulle vara jätte snällt om ni som vet kunde svara! Först så kan jag säga att jag är 15...
Svar
13
· Visningar
3 245
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka