Åäö på freewebs

Anna-panna

Trådstartare
Hjälp!!! Alla Å Ä Ö på min hemsida(gjord på www.freewebs.com) blir till frågetecken! :/ Har sett att de vart så på andras sidor förut, men det har varit såna med HTML koder... min är lixom gjord på "det enkla sättet". Finns de ngt man kan göra åt de?
/anna

Sv: Åäö på freewebs

händer för mig med, men jag loggar alltid ut och loggar in efter 5 min ung. så brukar det komma tillbaka i verkligheten igen.

slång in den här koden så blir det bra
<meta http-equiv='content-type' content='text/html; charset=iso-8859-1' />

*delvis knapplån*
Tack för tipsen, jag provade att logga in, och då funkade det igen.

Men om det inte skulle funkat... vart skulle jag "slängt in" koden då? På alla sidor med text, eller bara på en?
Kramar Anna

på alla dina sidor, under <head> taggen.

fördelen med php och asp, man behöver bara gör vissa saker EN gång....

på alla dina sidor, under <head> taggen.

fördelen med php och asp, man behöver bara gör vissa saker EN gång....

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 769
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 707
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 512
Senast: Urigurien
·
Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 815
Senast: Lipperta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar