Aaltos restaurang i Uppsala

Någon här som har ätit på Aaltos? Eller hört något om restaurangen?
Om det är samma regi som när det var Svenssons så skulle jag inte rekommendera det. Framför allt inte om man går ett sällskap, de har svårt att hålla reda på beställningarna och notan. Försökte kräva oss på 500 spänn sist vi var där.

Nu har jag varit där och ätit, och det var grymt grymt bra. Det är fortfarande Svenssons som har det.
Maten var helt underbart god. Åt oxfilé och den smälte i munnen. Riktigt trevlig personal och proppat med folk.

Liknande trådar

Mat Ännu en spinoff till "vad har du inte gjort?". :D Denna gång, vad har du ätit för spännande? Jag har provat lammhjärna och det var...
7 8 9
Svar
175
· Visningar
5 049
Samhälle Barnen har skolresor till Stockholm nu i slutet av terminen, 16 åringen har rätt mycket fri tid där de går runt själva och är såklart...
2
Svar
22
· Visningar
2 750
Senast: Mabuse
·
Samhälle Vad tycker ni om det? Tror det är mest ett storstadsfenomen. Innebär är att restaurangen tar betalt om man inte avbokar en viss tid...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 680
Mat En krögare i en stad ofta en pizzeria får göra och sälja mat från flera olika koncept. Allt görs i samma kök och den artikeln jag läste...
2
Svar
36
· Visningar
2 756
Senast: pajaztar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Kemnevall sadel