Ååh, jag vill ha fler!

_Runaway_

Trådstartare
Marsvin!! :bump:Jag har två, men jag vill ha två till, små ungar!! :D :love: Dom är så söta! :love: Ni som är marsvinsägare, hur många har ni?

Jag har 3 men ska ge bort en.
För att han inte kan gå med mina 2 honor då den ena är hans dotter å jag inte vill ha massor med ungar.

Jag har 10 stycken just nu (till jul kommer jag troligvis att ha fler :D)
Flickorna går 6 stycken i en bur och pojkarna går 2 och 2.

Min kompis, jag och min kompis mormor ska antagligen skaffa två var, å ha en gemensam uppfödning. :idea: :love:

Då kan jag passa på å fråga här, nån som tar en kull med rex eller teddy-ungar snart, eller redan har kanske? Isånnafall finns intresse, PM:a! :)

Åh vad kul! Jag vill oxå ha uppfödning juh. Fast mina honor är för gamla. Ena är 2år och den andra åtta månader.

Åtta månader är iofs i senaste laget men det går om de får sin första kull då.. Än är det inte försent.. Fast det finns ju redan så många marsvinsungar som man inte hittar nya hem till...

Jag tycker marsvin är så söta men jag är underligt livrädd för dem. :o

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 156
Senast: Efwa
·
Övr. Hund Mötte en kvinna ute i skogen som frågade om hon fick hälsa på mina hundar och jag svarade absolut men dom är smutsiga och kommer hoppa...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 990
Senast: Stergo
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 790
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30