ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

B

Borboleta

Har lagt MÅNADER på att förbereda min pojke på att börja fyran (han har diagnoser och den övergången är en STOR sak)... allt har gått toppen, sista veckan på fritis har varit enormt bra. Inga problem och det har tom fungerat totalt problemfritt med helt ny personal :bump: *passar på att påpeka att världens bästa pedagog jobbar med min pojke*

Så nu var han hos pappa i helgen och dom lyckades röra till dagen idag så totalt att det slutade med ett utbrott och att han stack från dom :cry: FAN allt jobb och alla förberedelser och så kommer dom och strular.... Hur ska vi lyckas få tillbaka honom till sitt lugna stabila "jag" på dom dagarna *uppgiven*

/arg fjäril
 
Sv: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Tyvärr är det så lite som behövs för att förstöra något som man lagt ner mkt tid på. Har en son med autism (högfungerande) och vet att minsta småsak kan ställa till det för dem.
 
Sv: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Ja det är ju så... så tycker jag ävl att hans pappa kan ju faktiskt planera en aning dom två helgerna i månaden han är där. Men det verkar som att han fick sig en tankeställare nu, hoppas det hjälper

För övrigt går det rätt ok i skolan nu iallafall. Ska se hur det blir när jag inte är med och stöttar som ajg varit nu i två dagar största delen av tiden. Men lärarna verkar bra iallafall så dom löser nog vad som kommer upp på ett bra sätt tror jag
 
Sv: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kan tillägga att min pojke har ADHD/aspbergers (är väl ungefär samma som högfungerande autism:confused:).

Har inte haft diagnos på honom särskilt länge (fick vänta läääänge på utredning) men vi har ändå sett STORA framsteg i hur han hanterar saker från när han började skolan.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 667
Senast: Mabuse
·
Småbarn Tankar, tips och input mottages tacksamt. Mitt barn (R), drygt 2 år gammal, började på fsk i september. Han har trivts bra hela tiden...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
16 627
Senast: Badger
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 798
Senast: lundsbo
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
61 863
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp