A Dandy Man 1128

ADandyMan

Trådstartare
Hej,

Undrar om någon här har en häst efter hingsten A Dandy Man? Eller känner någon som har, kanske stallkamrat ev. boxgranne?

Hur är dessa hästar? Trevliga, glada, nyfikna?

// emelie

Hej,

Undrar om någon här har en häst efter hingsten A Dandy Man? Eller känner någon som har, kanske stallkamrat ev. boxgranne?

Hur är dessa hästar? Trevliga, glada, nyfikna?

// emelie

Hej!
Jag har en häst efter À Dandy Man. Han är väldigt trevlig och positiv. Kan dock vara lite sur och ha humör ibland. Han är stor 175+. Tanken är att vi ska utbilda lite till i dressyr. Sen hoppas jag att vi kan fortsätta att köra, då han är inkörd. :)

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 445
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 238
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 177

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka