V
vickis-pajala
haj alla kloka
nu är jag en rädd och orolig mamma som sitter framför burken.
min älsta dotter som är 7 år har och är kräsen i maten, tycker om mycket gott .
nu under den senaste veckan har jag upptäckt att hon gömmer/tappar middags maten först på golvet för att sedan skjuta den med foten under soffan.
under förra veckan har hon klagat på huvudvärk och varit allmänt grinig
hon äter ganska bra på skolan beroende på vilken mat som servers och äter en frukt efter skolan och middagen servers kl 16:00 här hemma.
idag var det korv och makaroner till middag något hon brukar gilla, men när jag skulle rensa upp efter middagen upptäckt jag att hon skjutit en stor del av middagen under soffan.
jag konfronterde min dotter som inte riktigt kunnde sätta fingre på varför hon inte äter upp middagen.
hon sa blandannat att vi inte lagar sådan mat som hon gillar.
ja vem F__ vill äta tacos 7 dagar i veckan undrade jag ju givetvis
ja ni kloka vad ska jag hitta på
hon är nog smal som hon är byxorna sitter ju inte kvar på ungen.
magen var det första jag tänkte på alltså om den fungerar, hon har en trög magen.
nu är jag en rädd och orolig mamma som sitter framför burken.
min älsta dotter som är 7 år har och är kräsen i maten, tycker om mycket gott .
nu under den senaste veckan har jag upptäckt att hon gömmer/tappar middags maten först på golvet för att sedan skjuta den med foten under soffan.
under förra veckan har hon klagat på huvudvärk och varit allmänt grinig
hon äter ganska bra på skolan beroende på vilken mat som servers och äter en frukt efter skolan och middagen servers kl 16:00 här hemma.
idag var det korv och makaroner till middag något hon brukar gilla, men när jag skulle rensa upp efter middagen upptäckt jag att hon skjutit en stor del av middagen under soffan.
jag konfronterde min dotter som inte riktigt kunnde sätta fingre på varför hon inte äter upp middagen.
hon sa blandannat att vi inte lagar sådan mat som hon gillar.
ja vem F__ vill äta tacos 7 dagar i veckan undrade jag ju givetvis
ja ni kloka vad ska jag hitta på
hon är nog smal som hon är byxorna sitter ju inte kvar på ungen.
magen var det första jag tänkte på alltså om den fungerar, hon har en trög magen.