3åring som inte visat brunst

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare chiliathena
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 643
C

chiliathena

Hej
har ett sto som blir 3 i juni, hon gick hela förra sommaren på bete med ston. Men har inte visat nån nämnvärd brunst kanske nån lite blinkning och kissning det är allt. Nån som har nån teori på detta? Borde hon inte brunsta normalt? Kan det vara nåt kroppsligt fel? Vad vi märker är att hon är lite ovillig i ridningen ibland? Men har ju inte kollat om det skulle kunna sammanfalla med eventuella brunster?

Sv: 3åring som inte visat brunst

En del hästar brunstar jätteotydligt, så är det bara. Det är enklast att åka och ultraljuda för att se var i brunstcykeln de är på dessa.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 814
Anläggning Hej ville höra lite åsikter. I stallet vi står har dom en egen liten lösdrift med 1års hingst och en 2årig hingst som är på bete där den... 2
Svar
21
· Visningar
2 986
Avel Hej! Jag gjorde en gynkoll på mitt swb sto förra torsdagen 29/4. Allt såg bra ut och hon var på väg i brunst och veterinären såg...
Svar
2
· Visningar
966
Senast: Karro-Lina
·
L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så... 2
Svar
26
· Visningar
4 643
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2024