3 årstest för ponnyer

Sv: 3 årstest för ponnyer

26489160.jpg

26489163.jpg

26489171.jpg

Nu borde bilderna funka..

Hur går det för alla?

Själv hade jag tänkt gå ner till padocken och gå lite över bommar nästa vecka:)

Får se vad tjejan säger om det!

KL

ÅHH!! Vet ni vad!!??! Nu verkar det som om jag får registrera min lilla tjej som en renrasig Welsh Cob! Vore super om detta går igenom.. :d
Pratade med Kicki på Föreningen och hon sa att det borde bli klart till sommaren, med DNA och allt och då hinner vi med tre års i aug. TJOHO!!!

KL

ÅHH!! Vet ni vad!!??! Nu verkar det som om jag får registrera min lilla tjej som en renrasig Welsh Cob! Vore super om detta går igenom.. :d
Pratade med Kicki på Föreningen och hon sa att det borde bli klart till sommaren, med DNA och allt och då hinner vi med tre års i aug. TJOHO!!!

Supergrattis!!!

Jag hade tänkt visa min lille welsh sek C på 3års. Har aldrig visat någon ponny tidigare. Bara halvblod. Är det ungefär samma sak? Man visar väl inte ponnyerna ridna? Eller??

Jag tror det är samma som halvbloden förutom då att ponnyerna inte visas ridna. Har aldrig visat varesig ponny eller storhäst innan så det kommer bli intressant:)

Men hur är det med importerade ponnyer då? Får dom vara med?

Är det någon som ska visa nere i Skåne? Var o när isåfall??

*kl*

Oh, nu börjar det dra ihop sig för treårstestandet :banana:

Hoppas alla börjar bli redo och förberedda ;) Jag har redan börjat gå duster med min grå ponnys svans som inte alls vill vara ljus och fin... ett heltidsjobb bara det :p

Har väl egentligen inget svar, men jag har deltagit med en import på kvalitets.

Ett krav är ju i vilket fall att ponnyn är svenskregistrerad i en SPAF-ras.

Har något svagt minne av att importen inte fick delta i ev final. Kan dock ha fått det om bakfoten.

Japp han är registrerad i SPAF. Det är väl bara att anmäla sig då!:bump:

Ingen som ska visa nere i Skåne???:(

Har alla bestämt vart de ska visa?

För oss blir det förmodligen Ekerö 24/5 men killen växer så eventuellt väntar jag till dalarnas 26/7

Puttar upp denna med en stilla undran hur det går för alla.
Själv är vi laddade inför söndagens test på Ekerö. Är fortfarande inte riktigt nöjd med hoppningen men det får gå som det går. Det är iallafall en supernyttig erfarenhet att få komma ut i olika ridhus och visa upp sig.

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
293
Senast: Lavinia
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 542
Senast: Raderad medlem 149524
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
9
· Visningar
2 555
Senast: thoora
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 940
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud