Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
skönt å höraOroa dig inte över musklerna, de samlar på sig lite vätska men själva massan ökar i vikt låååååångsamt.
Musklerna ökar i vikt väldigt långsamt. Om du börjar träna och står still i vikt eller går upp, så betyder det inte att du har byggt muskler. Det går väldigt långsamt och är försumbart för vikten. Tex tre kilo nya muskler, är galet mycket.skönt å höra
Som sagt, Sveriges samlade dietistkår osv ...
Mens? Jag går alltid upp några kilo just innan och under. Ibland har det känts under ägglossning också
Nä, det är inte dags för det än.. Är nog bara lite kocko kropp antar jag
Jag gillar att väga mig varje dag, men man behöver komma ihåg att titta på snitt-nedgången varje vecka och försöka inte haka upp sig på dagliga svängningar. Tycker att det kan vara frustrerande att väga sig sällan, för om man har otur och väger sig på "fel" dag så kan man tro att man inte har gått ner någonting, när snittvikten för veckan egentligen har minskatJag vet av erfarenhet att man inte ska väga sig mer än en eller två ggr per månad. Annars går det bara för mycket upp och ner.
28/2 66,8kg
2/3 67,3kg
3/3 66,9kg
5/3 66,3kg
7/3 66,2kg
8/3 66.1kg
10/3 66,1kg
11/3 66,3 kg (mens på gång imorgon)
Jag vet att man inte skall väga sig varje dag. men jag blir faktiskt motiverad av det, jag inser ju ändå såklart att man pendlar upp ner från dag till dag och tar det med en nypa salt. men om jag på det stora hela går neråt så är jag nöjd. Hellre varje dag än en gång i månaden och att man råkar väga sig på en "dålig dag".
Alltså fan! Jag klarar inte hålla mig när vi tex bor hos mina svärföräldrar eller åker hem till min familj över helgerna. De dukar upp godsaker till sig själva och jag tänker att jag bara ska ta litegrann men sen slutar det alltid med stt moffar i mig... Hur mycket som helst.
Jag blir så besviken på mig själv efteråt. I stunden tycker jag det är värt det för det är sååå gott. Och så triggas mina hetsätningstendenser och så har jag i princip ätit upp hela veckans kaloriunderskott på en eller två dagar.
Vet att jag klarat det förut, så jag ska klara det igen! Var bara tvungen att spy galla över mig själv. Urk!
Kom igen! Har du gjort det förr så klarar du det igen!