20080314 ROTTIS bilder

Sv: 20080314 ROTTIS bilder

Sista bilden var jätte fin-dom andra också, men den var finast, hehe.

Fin tjej du har, smäcker och ståtlig, helt klart min typ av rottis fastän det inte är min ras;)

Hon är inte färdig växt ännu är inte 2 år ännu. Skall väll bredda sig huvud mm
Jo hon är fin

Rottisar är så fina ^^ Men hur är det med uppfostran, är det så svårt som vissa påstår?

Rottisar är så fina ^^ Men hur är det med uppfostran, är det så svårt som vissa påstår?
Hej

Det är väldigt olika individer.
Jag är inne på min 4 hund.
Denna hunden är så lätt. Absolut inga problem.
Nu är hon bara 22 mån. Men hon har inte testat en grens ännu. Skäller aldrig . Snäll mot alla.

Men min första tik. De va en tuff rackare. Hon testade sina grenser varje dag. Den damen fick man hålla med fast hand.

Så det beror på deras psyke. Hanarna är lite tuffare än tikarna.
Men en fast hand och en vänlig . Mycke kärlek. så är det inga problem.
själv har jag haft 4 barn o rottisar .

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 908
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 184
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 655
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka