Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi funderar på att byta matbord. Då kom tanken att skaffa ett "typiskt 20-talsbord" eftersom huset är från den tiden och det finns tex ett skåp kvar som original.
Men ingen av oss är några inredningsfantaster så...
Här är ett urval av de bilder jag fick fram när jag googlade "1920 dinner table"
Jag tror att det går att få tag på ett bord i den stilen till väldigt bra pris just nu, eftersom det framför allt är 50- och 60-talets enkla avskalade inredningsstil som är poppis nu.
Jag började med det faktiskt, och funderade om du inte hade provat att googla själv eftersom jag fick så många träffar på min sökning. Sen sökte jag på svenska och förstod genast varför du frågade
Ja det säger sig ju nästan själv att ytterst få arkitekter och formgivare bara är verksamma under ett decennium. De flesta människor dör inte i förtid.
Jag menar naturligtvis att TS ska titta på de bord som han formgav under 20-talet.
Hästnyheter Å andra sidan måste de ju kolla starthistoriken om man ska kunna stoppa den här typen av stolpskott, eftersom de inte verkar ha eget förnuft
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.