MoonFlight

Trådstartare
Har ju 2 lådor eftersom jag har 2 katter. Det roliga med dom är att dom verkar kommit överens om att man kissar i den ena lådan och skiter i den andra. Undrade lite om det bara var mina som var så duktiga och gör saker i varsin låda eller om dom är helt unika med det, vilket jag inte tror men.

Sv: 2 lådor

Mina tog det bara ett par dagar efter att jag köpt låda nummer två, så var de uppdelade. Undrar hur de kom överens om vilken låda som skulle vara till vad?

Sv: 2 lådor

Det är inte alls ovanligt att katter gör så om de får möjligheten.

Har man problem med katter som gör sina behov utanför lådan kan en orsak (av många) vara det att de vill ha olika lådor för kiss och bajs.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
619
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
869
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 932
Senast: Badger
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
37
· Visningar
2 916
Senast: Frida.G
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar