2:a träningen...

Sv: 2:a träningen...

:D Nej, JAG tänker inte ha Mrs_L som stylist men Winnie kan jag ju inte prata för ;) Det är väl demokratiskt och bra, nu borde ju både Novali, jag och Mrs_L bli glada?

Hmpf...tror ni att ni kan styra o ställa som ni vill med mina stylingtips eller?? :devil: Antingen är man ju enheltligt rosa eller inte...ANNARS...är det ju inte kombinerad styling :D

YES! Jag har alltid längtat efter att få styla en Tiger...:crazy: ;)

Winnie har ju redan Tiggers orangegula färg så det är väl bara att spraya med svarta ränder. Måste ju bli hur snyggt som helst. :D
Och Tiggers berömda studsar är hon mästare på! :eek:

Winnie har ju redan Tiggers orangegula färg så det är väl bara att spraya med svarta ränder. Måste ju bli hur snyggt som helst. :D

Jamen då är saken biff! *alla bukare ropar: Nelle, Nelle, Nelle! Vi vill se Nelle på Winnie the Tigger!*:bump: :devil:

Hm, det där med sadelklister har jag hört ska vara en riktig höjdare :D Eller kanske jag ska stoppa ner en kudde i ridbyxorna för att landa mjukt i sadeln igen :angel:

Jamen då är saken biff! *alla bukare ropar: Nelle, Nelle, Nelle! Vi vill se Nelle på Winnie the Tigger!*:bump: :devil:

"Winnie the tigger" ett nytt ganska klatschigt namn, kanske något jag ska prova på mina hästar? pooh´s heter pooh och Winnies systers avkommor blir tigger :rofl:
Carnyx Tigger, tja varför inte?!
Fast svart som hon är bör det väl vara puma eller något sånt :D

Sorry Mrs_L, jag har fortfarande lite svårt för det där med rosa... ;) Med Poppan ok, hon är ju i alla fall svart men på en FUX :eek: Aj, aj mina stackars ögon! :crazy:

En puma är gul, du tänker på panter! Carnyx Cougar blir det då om man vill slippa svengelska, tjusigt värre. :)

:rofl: Ha ha, hm, du har så rätt :o Jag tänker på han i djungelboken som baloo rycker i svansen och säger "kom igen katten, det svänger ju" till.

cougar, då tänker ju jag på ett pilkoger :crazy: Fast egentligen är det ju inte så himla tokigt :) Syrran heter ju redan Black...

Jajjemän :) Känns lite konstigt att döpa Carnyx till något med Black, därför tyckte jag att cougar var en bra medelväg :idea:

det så bra ut tyckte jag . ite för att jag är någon fälttävlansryttare :angel: men ändå. Den vita hästen som också kom med på ett filmklipp någon gång va ju bara FÖR fin :love:

Liknande trådar

Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 830
Senast: Görel
·
G
Övr. Hund Måste bara skryta lite och berätta att min älskade Cerberus (afghanhund för den som inte vet) fick uppflytt i freestyle i tisdags! Fy...
Svar
13
· Visningar
1 688
Senast: Galathea
·
H
Fälttävlan Jag vet att jag inte var ensam bukefalist i Trossnäs.... jag vet nämligen vem underbarn är nu :D men hon har inte skrivit något om sin...
2
Svar
25
· Visningar
2 773
Senast: Hunter
·
Övr. Hund Igår var det dags för sommarveckornas höjdpunkt- tävling :D. Min klubb i Uppsala anordnade tillsammans med Märsta så var funkis på...
2
Svar
21
· Visningar
1 762
Senast: Kibani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar