2:a träningen...

Sv: 2:a träningen...

Du lär ligga sist efter dressyren för krummeluttat har vi inte gjort på 4 år, men terrängen o hoppningen är nog helt ok säger pållan! :D

Krummelurat har jag inte heller gjort för tränare på 1½ år...
Jag spänner på mig säkerhetsbältet till hoppningen och terrängen och tar ett ordentligt mantag! :banana: Jag är inte lika kinkig som Nicke, jag vill inte ha fjantiga knoppar att hålla mig i i terrängen, utan ge mig all man du har :eek:

Då låter vi manen växa den tid som e kvar! Har du tur så kanske du får stilpoäng för caprioler och liknande på dressyren, det händer att pållan lägger in sånt själv när hon tycker att det passar.
Och tänk så fin hon kan vara, jag har ju kvar all rosa utrustning sedan hon och Lotta var Nasse på Jagularen! :angel:

Då låter vi manen växa den tid som e kvar! Har du tur så kanske du får stilpoäng för caprioler och liknande på dressyren, det händer att pållan lägger in sånt själv när hon tycker att det passar.
Och tänk så fin hon kan vara, jag har ju kvar all rosa utrustning sedan hon och Lotta var Nasse på Jagularen! :angel:

:rofl: Ja den outfiten är väl sparad?? Och Nelle....man tävlar inte utan flätor....så flätat får det bli...*fniss*...bara att trampa ner hälarna o mjuk i knäna...:D Och sedan räknar vi med vinst...den hästen går ju inte annat än att vinna på...till och med vunnit över ett världsmästarekipage ju!! Känn inte pressen gumman lilla :devil:

:rofl: Ja den outfiten är väl sparad??

Ja, till hästen. Men du lånar kanske ut ryttarens kläder från bilden här:
julshowbordetW.jpg

Åh, det är lugnt! Jag visar gärna upp sådana saker på banan, sen skäller jag ut domaren för att jag inte får extra poäng för det. Det går väl ut på att ha så HÖGA straff som möjligt?!
Paddy var jätteduktig på att göra rena byten i vartannat hela galopprogrammet men jag fick aldrig några extra poäng :confused:

Jag kan dessutom tala om att jag är allt annat än en rosa tjej! Babyblått och babymintgrönt är mer min stil, jag har babyblå lindor och babymintgrön vojlock :D

Jag anlitar stylisten MrsL till dig så blir du nog tillpiffad så det räcker! :love: Hon kan nog få dig rosa.
Kanske kan du låna de där tjusiga skorna till dressyren från galan sist?

Och, ja höga straff är Winnies specialitet!

Jag har redan lånat kläder av den människan en gång, så nu står jag i tacksamhetsskuld till henne. Jag känner därför att jag inte riktigt kan be om att låna kläder där igen. det har inget att göra med att jag inte vill, utan att jag känner mig dum att fråga igen... (Thats the truht, the hole truth and nothing but the truth :devil: )

Jag har redan lånat kläder av den människan en gång, så nu står jag i tacksamhetsskuld till henne. Jag känner därför att jag inte riktigt kan be om att låna kläder där igen. det har inget att göra med att jag inte vill, utan att jag känner mig dum att fråga igen... (Thats the truht, the hole truth and nothing but the truth :devil: )

:rofl: Något dåligt samvete ska du absolut inte ha..räcker att jag får se dig tävla Winnie i rosa outfit..det hade räckt mer än väl för min del :rofl: .och skor får du gärna låna..men inte dem från galan om du ska ha dem att rida i...:D Du ville ju inte dansa på baren i dem..hur ska du kunna rida i dem då?? :D Seså...upp på pållan nu...SÅÅ svår va hon inte att få iordning på backen =:angel:

Ha ha! Jag ser framför mig när jag rider in på dressyrbanan: Hela buke-gänget står med stora skyltar och hejar, på skyltarna står det "kom igen nu, ränderna går aldrig ur!" Jag blir så nervös att jag trillar av i inridningen :D

Men vi springer genast fram och lyfter upp dig...trilla bara innan du passerat in genom staketöppningen så ordnar det sig nog...:p

*filar vildsint på skylttillverkningen...hmm hur var det nu Pooh? hade du även tuschpennor numera....?!*:devil:

Men...om det nu ska stå "ränderna går aldrig ur" så kanske en Tiger dräkt är mer på sin plats än Nasse....och vad jag förstår så kanske Winnie EGENTLIGEN känner sig mer hemma med en Tiger på ryggen????:rofl: :rofl: :rofl:

*Lånar genast en penna av Pooh och skickar 11-åringens Tigerkostym till Nelle....:devil: *

Men...om det nu ska stå "ränderna går aldrig ur" så kanske en Tiger dräkt är mer på sin plats än Nasse....och vad jag förstår så kanske Winnie EGENTLIGEN känner sig mer hemma med en Tiger på ryggen????:rofl: :rofl: :rofl:

*Lånar genast en penna av Pooh och skickar 11-åringens Tigerkostym till Nelle....:devil: *

JA! I tigerkostym kan jag mer än gärna rida! Bara jag slipper vara rosa...
Jag utser härmed Novali till min privata stylist. Sorry Mrs_L, du är sparkad :devil:

När jag tänker efter så har jag ridit som Ida på min häst griseknoen för många år sedan. Winnie kanske skulle kunna ta över den rollen? Ett fint tryne hade Sandia på sig då. Gick faktiskt bra då med, vi vann. Det där med grisar verkar föra något bra med sig :idea:

När jag tänker efter så har jag ridit som Ida på min häst griseknoen för många år sedan. Winnie kanske skulle kunna ta över den rollen? Ett fint tryne hade Sandia på sig då. Gick faktiskt bra då med, vi vann. Det där med grisar verkar föra något bra med sig :idea:

Har du bytt stylist IGEN tillbaka till MrsL eller? :confused: Förvirringen är total känner jag...

:D Nej, JAG tänker inte ha Mrs_L som stylist men Winnie kan jag ju inte prata för ;) Det är väl demokratiskt och bra, nu borde ju både Novali, jag och Mrs_L bli glada?

Liknande trådar

Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 830
Senast: Görel
·
G
Övr. Hund Måste bara skryta lite och berätta att min älskade Cerberus (afghanhund för den som inte vet) fick uppflytt i freestyle i tisdags! Fy...
Svar
13
· Visningar
1 688
Senast: Galathea
·
H
Fälttävlan Jag vet att jag inte var ensam bukefalist i Trossnäs.... jag vet nämligen vem underbarn är nu :D men hon har inte skrivit något om sin...
2
Svar
25
· Visningar
2 773
Senast: Hunter
·
Övr. Hund Igår var det dags för sommarveckornas höjdpunkt- tävling :D. Min klubb i Uppsala anordnade tillsammans med Märsta så var funkis på...
2
Svar
21
· Visningar
1 762
Senast: Kibani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar