2:a träningen...

Sv: 2:a träningen...

Nä fy fagerlund! Ni har ju hoppat de flesta Lätt klass hindren nu! Och så fint han gör det! Super, super superbra...Jag är grymt impad och det lär nog inte bli några problem att starta Lätt klass för dig där!:love:

Det är så hon gör , reser land och rike runt och tränar på alla banor först sen kan hon bara koncentrera sig på dressyren :angel:

Han ser verkligen jätte jättefin ut :love:

Vad var det för stam förresten?

Senast ändrad:

Det är så hon gör , reser land och rike runt och tränar på alla banor först sen kan hon bara koncentrera sig på dressyren :angel:

Menar du att det är unikt för henne??? Jag trodde alla i Skåneland gjorde så...:devil: ;)

Nej, vadå? jag är inte alls avis...vi här uppe i V.götet tränar aldrig på hinder..:angel: :angel: *korsar fingrarna bakom ryggen* vi kollar bara om hästarna klarar att galoppera i lervälling eller inte!:eek:

klar man kan se det som fusk. jag ser det som en utbildning. Sedannär det är tävling så är det fortfarande bara utbildning. Vill att han ska ha sett de olika typ hinderna nu när de är små för att han ska förstå hur han ska göra sen är det blir större och då bara hoppa det.

du är bara avundsjuk på min dressyr.:devil:
han har varit i gärds tidigt i år men då hoppade vi bara debutant hinder, tanken är att han ska gå lätt där. och sedan var vi i vinslöv och tränade på lite linjer som han faktiskt hippade på första försöket så det hade han gjort om det var tävling med.

Sen får vi u se ad han säger när det är tävling och detsitter funktionärer i gula jackor vid sidanom hinderna, då tappar han konsentrationen och då spelar det ju ingen roll att vi varit där och hoppat.

klar man kan se det som fusk. jag ser det som en utbildning. Sedannär det är tävling så är det fortfarande bara utbildning. Vill att han ska ha sett de olika typ hinderna nu när de är små för att han ska förstå hur han ska göra sen är det blir större och då bara hoppa det.

Nej, jag skojade bara! Menade inget illa...:crazy: Det skulle aldrig falla mig in att inte försöka ge min unghäst bästa möjliga förutsättningar och det är ju det du gör för din! Jag har givetvis varit runt på de banor som står till buds här och men tyvärr har vi bara hunnit med 2 träningar och jag hoppas att Tranemo går bra ändå.:o

Vi har istället finslipat på dressyren och fuskat med att hoppa upp till 120 i hoppningen...:devil:

Kul:
cassius070414-3.jpg

Den här har jag inte sett förrut, han är verkligen superfin :love:
Håller tummarna för honom och C, tror det kan blir riktigt bra!

Jamen, då MÅSTE vi ju försöka få ihop en fika iaf?? Vi kan väl PM:a lite mobilnr när Vinslöv närmar sig?:bump: :banana:

Jag kommer ev. med till vinslöv som påhejare och stallknekt. Jag kommer bli sjuk av att vara där utan att få rida, men samtidigt längtar jag till tävlingar även om jag får nöja mig med att titta!

Kan någon donera en häst till en stackars tävlingssugen student :angel:

Du kan efteranmäla min Winnie om du vågar! ;)

cassius070414-7.jpg

Denna har du nog inte heller sett.

Du kan efteranmäla min Winnie om du vågar! ;)

cassius070414-7.jpg

Denna har du nog inte heller sett.

Gud vad kul det hade varit :love: Kanske ska satsa på gärds med/istället :angel: Är ju i skåne den veckan också ;)

Nix det hade jag inte, lika fin som vanligt. Du får komma hit och fota syskonen också, jag är VÄRDELÖS med kameran...

Senast ändrad:

Du lär ligga sist efter dressyren för krummeluttat har vi inte gjort på 4 år, men terrängen o hoppningen är nog helt ok säger pållan! :D

Du lär ligga sist efter dressyren för krummeluttat har vi inte gjort på 4 år, men terrängen o hoppningen är nog helt ok säger pållan! :D

Äsch inte då! Ränderna går aldrig ur, har man en gång lärt sig alla krumelurer så finns de kvar! *fniss*

Så kom igen nu Nelle, ta chansen! :D

Äsch inte då! Ränderna går aldrig ur, har man en gång lärt sig alla krumelurer så finns de kvar! *fniss*

Så kom igen nu Nelle, ta chansen! :D

Ha ha! Jag ser framför mig när jag rider in på dressyrbanan: Hela buke-gänget står med stora skyltar och hejar, på skyltarna står det "kom igen nu, ränderna går aldrig ur!" Jag blir så nervös att jag trillar av i inridningen :D

Liknande trådar

Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 830
Senast: Görel
·
G
Övr. Hund Måste bara skryta lite och berätta att min älskade Cerberus (afghanhund för den som inte vet) fick uppflytt i freestyle i tisdags! Fy...
Svar
13
· Visningar
1 688
Senast: Galathea
·
H
Fälttävlan Jag vet att jag inte var ensam bukefalist i Trossnäs.... jag vet nämligen vem underbarn är nu :D men hon har inte skrivit något om sin...
2
Svar
25
· Visningar
2 773
Senast: Hunter
·
Övr. Hund Igår var det dags för sommarveckornas höjdpunkt- tävling :D. Min klubb i Uppsala anordnade tillsammans med Märsta så var funkis på...
2
Svar
21
· Visningar
1 762
Senast: Kibani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar